zaterdag 4 februari 2017

En we schieten uit de startblokken

Het bloggen is me niet vreemd.  Ik blogde reeds vier jaar samen met mijn zus onder de naam SistersMade, waar ik nog steeds zal bloggen trouwens (druk, druk, druk).
Maar mijn eigen blogje die bij mijn shop past, vond ik wel een leuk idee.

Wat ik hier allemaal ga neerpennen?
Leuke nieuwtjes over de shop en mijn studio (klinkt mooier dan "naaikamer").  Op de de pagina Mijn studio kunnen jullie trouwens mijn studio bewonderen.  

Wie me nog niet kent, vindt op de pagina Over IsaMade wat meer info over mezelf. :-)

Ik wil nog even kwijt dat alles in mijn shop door mij wordt gemaakt. Ik ga ook nog full-time werken dus ik hoop op het begrip van de klantjes als een artikel uitverkocht is.  Handgemaakt vraagt nu éénmaal wat tijd.

Ik ga afsluiten met jullie van harte welkom te heten op de blog en hopelijk tot in de shop.

WELKOM !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten